Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

TOP-5 πληροφορίες για τη νέα Mercedes-AMG C63 S E Performance των 680 ίππων

Η νέα Mercedes-AMG C63 S E Performance είναι ένα ορόσημο στην 55χρονη ιστορία της AMG. Υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία από το κορυφαίο επίπεδο του παγκόσμιου motorsport και υπόσχεται απαράμιλλη οδηγική εμπειρία.

Αυτές είναι οι TOP-5 πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουμε για το νέο σπορ σεντάν & στέισον της Mercedes-AMG.

1. Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας στον κόσμο

Ο κινητήρας βενζίνης της νέας C63 S E Performance δεν είναι ένας V6 ή V8 που προέρχεται από κάποιο μεγαλύτερο μοντέλο της AMG, αλλά ο τετρακύλινδρος δίλιτρος Turbo της μικρότερης A 45 S. Μόνο που εδώ αποδίδει 476 ίππους στις 6.725 σ.α.λ. και 545 Nm στις 5.250-5.500 σ.α.λ., νούμερα που τον καθιστούν τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα μαζικής παραγωγής στον κόσμο.

Συνδυάζεται με αυτόματο 9άρι κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 9 (MCT: μετάδοση πολλαπλών δίσκων) και έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Ο τελευταίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, ενσωματώνει ηλεκτρονικό κιβώτιο 2 σχέσεων, τροφοδοτείται από μπαταρία 6,1 kWh που φορτίζεται – και – εξωτερικά, και έχει τη δυνατότητα να κινήσει μόνος του το αυτοκίνητο για έως 13 χιλιόμετρα.

Το Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης αποδίδει συνολικά 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής, δίνοντας εκρηκτικές επιδόσεις: 0-100 km/h σε 3,4’’ και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 280 km/h (Στέισον: 270 km/h), με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package.

Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι η τιμή της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, που σύμφωνα με το εργοστάσιο δεν ξεπερνά τα 6,9 lt/100 km.

2. Τεχνολογία από τη Formula 1

Τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος είναι εξελιγμένα στο Αφάλτεμπαχ, στα κεντρικά δηλαδή της AMG, με τεχνολογία που προέρχεται από τη Formula 1. Για παράδειγμα, ο κινητήρας της C63 S E Performance διαθέτει ηλεκτρικό τούρμπο καυσαερίων.

Ένα πολύ μικρό ηλεκτρικό μοτέρ με διάμετρο περίπου 4 εκατοστά είναι απευθείας συνδεδεμένο με τον άξονα κίνησης της φτερωτής του τούρμπο και της δίνει κίνηση πριν αναλάβουν τα καυσαέρια να της δώσουν μεγαλύτερο στροβιλισμό. Αυτό βελτιώνει σημαντικά την απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας του βενζινοκινητήρα και εκμηδενίζει την υστέρηση απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού, γνωστή και ως turbo lag.

Ακόμη και η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης αντλεί τεχνολογία από το μονοθέσιο της Mercedes-AMG Petronas F1. Η μπαταρία των 400 Volt έχει τη δυνατότητα να παράγει συνεχώς ισχύ 70 kW (90 ίπποι) κάνοντας peak στα 150 kW (204 ίπποι) στο σανίδωμα του γκαζιού για 10’’.

Διακρίνεται επίσης για το χαμηλό της βάρος, μόλις 89 κιλά, καινοτόμο σύστημα άμεσης ψύξης και ισχυρό σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης (φρενάρισμα) με 4 επίπεδα λειτουργίας.

Η λογική λειτουργίας του υβριδικού συστήματος θυμίζει αυτό της Formula 1: το μάξιμουμ της ηλεκτρικής ισχύος είναι διαθέσιμο κάθε φορά που ο οδηγός τη ζητά σανιδώνοντας το γκάζι, όταν π.χ. θέλει να κάνει μια προσπέραση ή να επιταχύνει στην έξοδο μιας στροφής.

3. Το υβριδικό σύστημα κίνησης επενεργεί και στο κράτημα

Η AMG-C63 S E Performance εξοπλίζεται στάνταρ με τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG RIDE Control και κρεμαγέρα με 3 στάδια μεταβλητής υποβοήθησης.

Η τετρακίνηση 4MATIC+ διαθέτει λειτουργία Drift για πλαγιολισθήσεις, ενώ ακόμη και στην οδήγηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, το μηχανικό σύστημα εξασφαλίζει πως η ισχύς διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς, μεταφέροντας ποσοστό της στον εμπρός άξονα όταν οι πίσω τροχοί σπινάρουν.

Το επίσης εντυπωσιακό είναι πως το υβριδικό σύστημα επενεργεί στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ). Αντί να επεμβαίνει το ESP στην περίπτωση που κάποιος τροχός χάσει την πρόσφυσή του, ο ηλεκτροκινητήρας και το μπλοκέ διαφορικό αναλαμβάνουν να ρυθμίσουν την ισχύ που φτάνει στον τροχό έτσι ώστε να ανακτήσει την πρόσφυση.

Με αυτό τον τρόπο, δεν περιορίζεται η ισχύς του κινητήρα μέσω του ESP όταν χάνεται η πρόσφυση και δεν επηρεάζονται η οδηγική απόλαυση και οι επιδόσεις.

4. Οκτώ προγράμματα οδήγησης AMG

Ο οδηγός της AMG-C63 S E Performance έχει στη διάθεσή του 8 driving modes έτσι ώστε να προσαρμόσει τη λειτουργία του αυτοκινήτου στο στυλ που επιθυμεί ή τις συνθήκες οδήγησης που επικρατούν. Αυτά είναι τα εξής:

  • “Electric”: Οδήγηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, σε ταχύτητες έως 125 km/h.
  • “Comfort”: Συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του οχήματος, με το υβριδικό σύστημα να αποφασίζει πότε θα λειτουργεί κάθε κινητήρας μόνος του ή και οι δύο ταυτόχρονα. Εδώ ο ηλεκτροκινητήρας δίνει έως και το 25% της δύναμής του.
  • “Battery Hold”: Κρατά τη φόρτιση της μπαταρίας ψηλά, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμη για αργότερα, όταν π.χ. ο οδηγός θέλει να οδηγήσει αμιγώς ηλεκτρικά σε αστικό περιβάλλον.
  • “Sport”: Αυξάνεται η αμεσότητα αντίδρασης του αυτοκινήτου αλλά και η ώθηση του ηλεκτροκινητήρα στο 65%, για πιο σπορ οδήγηση.
  • “Sport+”: Ακόμη πιο υψηλή ώθηση από τον ηλεκτροκινητήρα, έως το 80% της ισχύος του, και ακόμη πιο σπορ ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο.
  • “RACE”: Ιδανικό πρόγραμμα για οδήγηση σε πίστα, με όλα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου να παίρνουν τις πιο άγριες ρυθμίσεις για μάξιμουμ απόδοση και επιδόσεις. Με την ενεργοποίηση του “Boost Mode” μέσω του μπουτόν αριστερά στο τιμόνι, η ώθηση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει το 100% στο σανίδωμα του γκαζιού (kick-down).
  • “Slippery”: Ιδανικό για οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
  • “Individual”: Εδώ ο οδηγός ρυθμίζει ξεχωριστά τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, του κιβωτίου, της ανάρτησης, του τιμονιού, της εξάτμισης κλπ, φτιάχνοντας το προσωπικό του mode οδήγησης.

05. Εκφραστική εξωτερική σχεδίαση και σπορ στυλ στο εσωτερικό

Μυώδες στυλ χαρακτηρίζει το αμάξωμα, τόσο στην έκδοση σεντάν όσο και στην στέισον. Είναι μάλιστα η πρώτη φορά που, εκτός από το λογότυπο AMG στη μάσκα, το αστέρι της Mercedes-Benz συνοδεύει το έμβλημα της AMG ακριβώς από πάνω, στο τελείωμα του καπό. Στάνταρ είναι οι τροχοί 19’’, ενώ προαιρετικά θα διατίθενται ζάντες 20’’.

Το εσωτερικό συνδυάζει τις high tech τεχνολογίες με αγωνιστικές πινελιές στην εμφάνιση. Εκτός από τις μεγάλες ψηφιακές οθόνες του MBUX για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment, ξεχωρίζουν τα νέας γενιάς, προαιρετικά μπάκετ καθίσματα AMG Performance με ειδική σχεδίαση στα πλαϊνά για μείωση του βάρους και καλύτερο αερισμό.

Mercedes-AMG C 63 S E PERFORMANCE / Τεχνικά Στοιχεία

  • Κινητήρας Βενζίνης: 1.991 κ.εκ, Turbo, 4κύλινδρος
  • Ηλεκτροκινητήρας: 150 kW
  • Μετάδοση: Τετρακίνηση 4MATIC+
  • Κιβώτιο: Αυτόματο 9 σχέσεων
  • Μπαταρία: Ιόντων λιθίου, 6,1 kWh
  • Συνδυαστική ισχύς: 680 ίπποι
  • Συνδυαστική ροπή: 1.020 Nm
  • 0-100 km/h: 3,4’’
  • Τελική ταχύτητα: 280 km/h
  • Μέση κατανάλωση: 6,9 lt/100 km
  • Εκπομπές CO2: 156 g/km
  • Ηλεκτρική Αυτονομία: 13 km
  • Βάρος: 2.111-2.145 κιλά

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΠΟΨΕΙΣ

Του Γιώργου Φωτ. Παπαδόπουλου Πολλές φορές στο παρελθόν ήλθαμε αντιμέτωποι με το ζήτημα εξεύρεσης προσωρινής στέγης βραχείας διαμονής σε άστεγους (άπορους) πολίτες, οι οποίοι...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από την 1 Νοεμβρίου 2022 αρχίζει η εφαρμογή του Νυχτερινού Οικιακού Τιμολογίου της ΔΕΗ για τη χειμερινή περίοδο 2022-2023. Όπως ανακοίνωσε η ΔΕΗ, η...

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Φέρεται εἰς γνῶσιν τῶν εὐσεβῶν Χριστιανῶν, ὃτι τήν προσεχή Πέμπτην, 6ην Ὀκτωβρίου 2022, ἡ Ἐκκλησία μας ἑορτάζει τήν Ἱεράν Μνήμην τοῦ Ἁγίου Ἐνδόξου Ἀποστόλου Θωμᾶ ἐκ τῶν ιβ’. Εἰς τόν Ἱερόν Μητροπολιτικόν Ναόν Χίου, τήν Τετάρτην 5ην Ὀκτωβρίου ἐ.ἒ καὶ ὥραν 6,00 μ.μ. θὰ τελεσθῇ ὁ ἑόρτιος Ἑσπερινός, καί τήν ἐπαύριον, κυριώνυμον ἡμέραν τῆς ἑορτῆς, ἀπό ὥρας 7.00 π.μ. ὁ Ὄρθρος καὶ, ἐν συνεχείᾳ, ἡ Θεία Λειτουργία. Κατά τὰς Ἱεράς Ἀκολουθίας θά τίθεται πρὸς προσκύνησιν, ἀπότμημα τῶν ἱερῶν Λειψάνων τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Θωμᾶ, τό ὁποῖον φυλάσσεται εἰς τόν Ἱερόν ἡμῶν Ναόν. Παρακαλοῦνται οἱ εὐσεβεῖς χριστιανοί ὃπως προσέλθουν καὶ συμπροσευχηθοῦν. Λαμβάνονται ὃλα τά προβλεπόμετρα μέτρα διά την πανδημείαν τοῦ Κορωνοϊοῦ.

ΕΛΛΑΔΑ

Ζευγάρι που διέμενε σε τουριστικό κατάλυμα σε χωριό της Κασσάνδρας στη Χαλκιδική κατήγγειλε πως εντόπισαν μέσα στο δωμάτιό τους κρυφή κάμερα παρακολούθησης που κατέγραφε...