Η Χιακή Συμπολιτεία στο πλευρό των εργαζομενων του Δήμου Χίου, ανακοινώνοντας την αποχή της από τη συνεδρίαση της 30ης Αυγούστου 2021
Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση της Χιακης
«Συμπαραστεκόμαστε στον αγώνα των εργαζομένων του Δήμου Χίου για τη μη ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιώντων δήμων με όχημα στους λεγομένους αναπτυξιακούςοργανισμούς και καταγγέλλουμε:
Το ζήτημα είναι η ουσία του αναπτυξιακού και οι δομικές αλλαγές που θα φέρει στους δήμους. Η απόλυτη στοίχιση της δημοτικής αρχής με τις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης της ΝΔ είναι επιζήμια για τη Χίο.
Για τους λόγους αυτούς, ως Χιακή́ Συμπολιτείααπέχουμε από την 22η Συνεδρίαση του Δημοτικού́ Συμβουλίου Χίου της 30ης Αυγούστου 2021».
