Αυλαία στη φετινή σεζόν, αλλά και οριστικά, έπειτα από δύο χρόνια στον τηλεοπτικό αέρα, έριξε σήμερα η Φαίη Σκορδά με το “Buongiorno”!
«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει, αποχαιρετούμε το κοινό. Εγώ θα ήθελα φέτος να ξεκινήσω από τους τηλεθεατές και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που επιλέξατε να μας βάλετε στο σπίτι σας και να κάνουμε παρέα», είπε αρχικά η Φαίη Σκορδά και στη συνέχεια ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της στο Mega.
Η Φαίη Σκορδά ανέφερε επίσης: «Σας ευχαριστώ όλους εδώ έναν προς έναν ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν πάρα πολλές φορές, μπορεί και να ξανασυναντηθούμε. Ευχαριστώ πολύ το κανάλι μας και τον πρόεδρο για τη στήριξη, για την επιλογή που βρεθήκαμε εδώ να κάνουμε αυτή την εκπομπή. Ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Μαρινάκη για την πολύ όμορφη συνεργασία. Ευχαριστώ πάρα πολύ το Mega…
Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο, γιατί ξέρω πως όσοι μας παρακολουθείτε, περνάτε μια αίσθηση παρέας και ενημέρωσης από την εκπομπή. Εμείς, μέσα από την καρδιά μας, θέλουμε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι όλοι σας. Σας αγαπώ, γεια σας και χαρά σας».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πηγή: zappit.gr





















