Την αντίθεσή τους στην κατάργηση των δωρεάν διελεύσεων από τους σταθμούς διοδίων της Εγνατίας Οδού για επαγγελματίες και ανέργους εκφράζουν 12 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, οι οποίοι κατέθεσαν σχετική ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Όπως αναφέρουν, με την εφαρμογή της νέας σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας Οδού διατηρήθηκαν οι απαλλαγές μόνο για τους μόνιμους κατοίκους των όμορων περιοχών, ενώ εκτός του μέτρου έμειναν οι τοπικές επιχειρήσεις, οι επαγγελματίες και οι άνεργοι που έως σήμερα επωφελούνταν από το ειδικό καθεστώς.
Οι βουλευτές υποστηρίζουν ότι η αλλαγή επιβαρύνει οικονομικά τις παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές, αυξάνοντας το κόστος μετακινήσεων και λειτουργίας των επιχειρήσεων. Παράλληλα, ζητούν από την κυβέρνηση να διευκρινίσει γιατί δεν διατηρήθηκαν οι σχετικές προβλέψεις της απόφασης του 2017 και αν προτίθεται να λάβει αντισταθμιστικά μέτρα για τη στήριξη των επαγγελματιών και των τοπικών κοινωνιών που επηρεάζονται από τη νέα ρύθμιση.






















